Ertéel

2012.05.19. 16:43

Ha valaki nem értené, hogy mért sokkal sikeresebb az egyik, mint a másik, akkor ebben a néhány mondatban benne a válasz:

Azt mondták, azért rúgnak ki, mert két Gáspárt nem tudnak alkalmazni. Laci abban az évben volt Megasztár, én pedig már öt éve TV2-nél voltam alkalmazott. Szerintem nem ez volt a háttérben, de hangsúlyozom, hála a jó istennek, hogy így történt. Amikor kirúgtak, és jöttem hazafelé, csörgött a telefon, és Kolosi Péter volt, az RTL Klub programigazgatója. Azóta vagyok az RTL Klubnál, és nagyon nagyon jól érzem magam ott, nagyon szeretem őket.

Gáspár Győző

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr254526058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása