Napi bővítmény

2011.06.12. 22:15

Gugli fordító a barátom.

És anyukám úgy is elfogadja a hülyeségeimet, hogy a google fordító megviccelte, és lefordította neki a coming out levelemet magyarról ősmagyarra...Na ez a nem semmi.

"Kislányom, ezt milyen nyelven írtad?" Hát azt én sem tudom.

A legtöbb jön a Nagy filmsorozat: EGY kurva Nagy BUZI vagyok, EGY LIBANONI, EGYButch, szörnyű EZT IgY kimondani, szörnyű E

ZT IgY elismerni, de AZ van. A legtöbbmar EGY bizonyos ideje ez Világos számomra

Egyszerűen Minden SZÁVA.Minden SZÁVA AZ enyém. 

"Mi rájöttem, ezért vagyok ilyen kurva egész idő alatt. Én vagyok egy kurva, mert dühös vagyok. Dühös vagyok, mert már az összes ilyen érzések. Érzések az Ön számára, hogy én félek foglalkozó, mert félek következményeinek kezeléséhez. Én akarok lenni veled, de attól tartok, a tárgyalások és a looks.I vagyok annyira félt, amit mindenki azt fogja mondani a hátam mögött, én még mindig el kell fogadnunk, hogy szeretlek. 

Van EGY félelmem, hogy ezen Túl senki tartózkodás köd Velem beszélni, ES tartózkodás mellett azért Mert libanoni vagyok, hanem Mert hazudtam EGY Pár évet (ek Meg Csák tartózkodás mellett nem többet, en Sose sejtettem, hogy mi a faszér tartózkodás mellett megy nekem Az élet). 

Az oké, hogy libanoni vagyok, de mi az a tartózkodás minden 2. mondatban?:))

Érzések az Ön számára elérhetők asszonyom, csak nyomja meg a piros gombot.

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr232978994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása