Napi cikk

2011.06.04. 09:04

Sztm pont a leglényegesebb dologról nincsen szó igazán a cikkben, hogy míg 5-6 éve hemzsegtek a jó magyar zenekarok, addig manapság halál béna mr2 terror van a koncerthelyeken. Én mondom a legtöbbször, hogy menjünk zenét nézni, ne csak üljünk, de HOVA?? Tegnap egy pillanatra azt hittem talán az Irie Mafia fog kimenteni a masszív magyarzene gyűlöletemből, mert keményen belecsaptak, de aztán jött az a szutykos regi másfél órán keresztül. Vázolnám a magyarzenét 2011-ben:

- Szűkgatyás, énekelni nem tudó fiúk, akik kicsit sokat lógtak Lovasi Bandi manboob-ján.

- Színpadra alkalmatlan, mikrofontól félő cuki lányok.

- Istent megtaláló, ittragadt túlélők.

- Skizofrén repperek, raszták. Jamaika a jamaikaiaké buzikáim!

- Nagybajuszú magyarosch-ok, nagybajuszú magyarosch Norah Jones rajongó keverőssel.

 

És mi az ami nincs:

- Tánc (!!!!!!!!!!!!!!!)

- Vicc

- Show

- Frontember

- Frontasszony

- Zenei szépség (!!!!!)

- Soul

- Ritmus

- Punk attitűd (amíg egy énekes nem köp le engem a nézőtéren, addig a magyar zene halott)

- Ötletes helyszín 

- Meglepetés

- Őrület

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr162955733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.06.06. 14:57:55

hahaha, pont most írtam ki a fészire, micsoda szar a petőfi rádió. igazából én azt nem hallgattam soha, de most hétvégén belekényszerültem. elképesztő mennyiségű, ráadásul elképesztően szar jellegtelen magyar zene megy. nagynéha feltűnik 1-2 jó ötlet, de aztán azok a számok is rendre abba torkollanak, hogy valaki (lány/fiú) belerappel, vagy ragamuffinozik, vagy beleájrimaffiázik, attól meg elhányom magam.

ezekhez a magyarokhoz képest még a cicagatyás britek, meg a halálunalmas spanyolajkúak is felüdülést jelentenek. (ellenben pironkodva vallom be, hogy a belmondo mikor című bírlak-feldolgozása eléggé tetszik, odettről pedig még mindig azt gondolom, ha nem hinné a papájáról, hogy az valami jó, akkor cuki kis singer-songwriter lehetne. meg volt még egy szám, ami gecijó lehetne, ha a pollnauer flórát lelőnék, de azt nem találom égen földön. a vokalista végig azt énekli hogy never fad, vagy valami ilyesmi. momnnyuk nem tőled kéne kérdezni mi az sztem :D)

kezike · http://gertarauss.blog.hu/ 2011.06.06. 17:07:37

az a baj, hogy komplett műfajok hiányoznak itthon. mondod, hogy odett cuki singer-songwriter lehetne, de nem lesz soha, mert magyar, és kompletten nevetséges az egész műfaj magyaroschan. csak szar lehet. mondjuk ő még a műfaj nélkül is szar sztm.
a többit sajnos nem értem, amit monc:(

rekula 2011.06.08. 17:51:57

a belmondo nálam is betalált, ciki/nem ciki, ez van. pedig rühelltem, már a nyerset is. Odettről jót vagy semmit, én nagyon kussba maradok inkább. a petőfi meg nem más, mint egy gagyi rekmlámcsatorna. meg kéne nézni a kiadót, aki ezeket a magyar alternatív sztárokat futtatja, szerintem választ kapnánk pár kérdésre.

kezike · http://gertarauss.blog.hu/ 2011.06.08. 18:00:13

@rekula: most meghallgattam ez a belmondo számot, sose találkoztam még vele. értem én, hogy mit mondtok, de attól még egy nagy nulla az egész, még egy kurva refrén sincs benne. ja de van bocs, mikóóór.
szóval az pozitív, hogy egyáltalán készül egy akusztik szám, amiben ráadásul még nem is nyivákol a Cutóóór, de ha alexi murdoch, vagy jose, vagy iron&wine fingik egyet, az is érdekesebb, mint ez a szám.
süti beállítások módosítása