Napi szégyen

2011.05.13. 10:58

Mért jut el ide MINDEN kibaszott magyar zenész. Mééééért??? És mért büszkék rá??

Azóta is nagyon szeretem a hatvanas évek zenéit, aztán a hetvenes évek hardrockja és metálja kimaradt, a nyolcvanas évekből pedig a Depeche Mode-ot szeretem, bár tőlük is inkább a kilencvenes évekbeli időszakot, amikor rockzenekar lettek. Hallgatok még a kilencvenes évekből Red Hot Chili Pepperst meg Nirvanát, bár utóbbit mostanában már nemigen szoktam, mert elég fájdalmas. Ezeket az új zenéket nem hallgatom, így például indie popot sem, és a britpopból is a Blur The Great Escape című lemezét illetve az Oasis What's The Story (Morning Glory)-ját hallottam utoljára. Én akkor szálltam ki ebből a dologból. 

Bérczesi Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr762900265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása