Lassan az lesz a szokás, hogy kb hetenként kirakom, hogy mi pörög a lemezjátszón. Jó hete volt a fülemnek, néhány lemezt nagyon elkapott, így eshetett meg, hogy egy előadótól több szám is bekerülhetett. A hagyományoknak megfelelően megint lassú, lassú, gyors, gyors, régi, új, 30 éves, ilyenek. Bazmeg, persze, hogy 2x leírtam, hogy gyros. Szerintem éhes-e vagyok? Na nem erről van szó, hanem hogy számomra igen tetszetős az összeállítás, táncol rá a vállam. A kredit csakis a kedves művészeké, mert a mixeléssel én most nem szaroztam sokat. Olyan is. A címet most az egyik Nneka számból vettem, és a megfontolt válaszom, hogy: SEMMI.

Viszont akarok beszélni a számokról:

What Is A Song Without A Melody

Imogen Heap - First Train Home / Naponta eszembe jut azon a lehetetlen helyen tartott portugál koncert, atyavilág mennyire tömör volt az egész, ez meg a kedvenc számom az utolsó lemezről.

Gregory And The Hawk - Isabelle (The Clock The Storm rmx) / Egy nagy integetés ezért a felfedezésért Orsinak.

Nneka - Heartbeat / Ezért meg a nem modern srácnak. Végig kell bólogatni az egészet, aztán a blodblodblod-nál lehet röhögni.

Shakespears Sister - Bad Blood / Egy őrült emlékeztető fültestvéremtől, és mi lett belőle, meglepődés. A nevet nem írtam el, szóló lett a duó 2009-re. Én ebben a számban hallom a Man Who Sold The World-öt...

Suzi Quatro - I Bit Off More Than I Could Chew / Mindenki punkanyukája, hallgatom sokat, mert bolond, ez a szám 3 évvel idősebb, mint én, pfö.

Mavis Staples - Losing You / Öreganyám táncoltatja a belsőszerveimet.

Nneka - Focus / A német négerek rokkolnak is.

Iron&Wine - Woman King / A húzás, a dallam, a hegedűsaháztetőn a végén, minden rendben van, valami ilyesmit kérekszépen februárban.

James Yuill - This Sweet Love / Nem tudom eldönteni, hogy a nyominak mely számaiba vagyok jobban szerelmes, a pengetősekbe, a csilingelősekbe, vagy a diszkósakba, ezért itt van ez, amiben van minden.

Nneka - Mind vs Heart / A végére tessék figyelni, én komolyan sírok.

Luísa Maita - Fulaninha / Ez sztm egyszerűen csak cuki, kéne egy kis nyár.

James Yuill - How Could I Lose? / Amikor ilyen számokat hallok, akkor mindig arra gondolok, hogy milyen bazi egyszerű ez a zenecsinálás. Ja.

Iron&Wine - On Your Wings / Mióta meg van ez a live lemez, azóta belehallgatni sem bírok az eredeti számokba, mert azokból hiányoznak az ilyen megőrülések.

Warpaint - Beetles / Az XX tényleg és véglegesen bekaphattya felőlem, annyival sokkal jobb a Warpaint, hogy elmondani sem tudom. Talán az a tohonya 90-es évek hangzás, vagy a folyton kóborló gitár, vagy a bolond dob, nem tudom. Normális esetben egy 7 perces számot nehezen viselek el (kinőttem már a Másfélből), de ebben folyton történik valami új.

Antony & The Johnsons - Thank You / Nagyon sokáig tiltakoztam Tónia ellen a rezegtetős éneklés miatt, de megcsinálták azt a lemezt, amin csak nyígni lehet, gyönyörű.

Gregory And The Hawk - Stone Wall Stone Fence / Dőlj hátra, hagyd magad, fel fog állni.

Record Club - Mystify / Normálisak ezek? Megcsinálták az egész INXS Kick albumot, elejétől a végéig. Elsőre lefosoztam, talán túlzottan bennem voltak a régi számok, de aztán rá kellett jönnöm, hogy vannak itt hatalmas ötletek. Ez pl sokkal jobb, mint az eredeti, a végén már nem is tudom, hogy Beck, vagy INXS, vagy Bowie, vagy Everlast...Amúgy a Liars énekese dalol.

Sophie Hunger - Le Vent Nous Portera / Ennek állandó helye van a winampban, nem is értem, hogy nem került még bele mixbe. Az eredeti után évekig (évekig!!!) nyomoztam, hogy mi lehet, miután hallottam egyszer a rádióban, de mivel egy szót se értettem franciául, így az istennek nem találtam. Addig míg a könyvtárból kihozott Noir Desir cd-n meg nem szólalt... Ünneplés volt.

Shakespears Sisters - Hello / Klasszik

Mavis Staples - Last Train / A világ legjobb szövegéről volt már szó, na csucsu.

 

 

Szerző: kezike

Szólj hozzá!

Címkék: gertamix

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr62603215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása