Napi piac

2010.10.22. 09:50

 

Én magyarázok folyton mindenkinek a munkahelyi körülmények megváltoztathatóságáról, de sajna én most rátaláltam a megváltoztathatatlanra. Időjárásnak hívják. És nem bííííííííííííííííííírom tovább. Még 4 nap az Antarktiszon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr892390321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

busman76 2010.10.24. 01:37:27

lisszabon. most jöttem haza, arcom-karom szinte szénné égett :) najó, én alapból hiperszenzitív vagyok bármilyen napsugárra. de ottan este se volt hidegebb 16 foknál.

kezike · http://gertarauss.blog.hu/ 2010.10.24. 09:16:59

ez jó hír, mert én meg mostanában indulok oda. jupii
süti beállítások módosítása