Napi verdikt

2010.10.12. 10:03

Ugyebár megápdételtem magam 2010-es zenékkel, és tényleg fülhallgatóban aludtam jó néhány napig. De persze szomorú lett a gyermekem hangja, mert a mások által legjobbnak tartott 2010-es zenék, elég gyenguskák összességében.

Létrejött 3 csoport, a Csudijó, a Langyosvíz és az Inkább3JustinBieberlemeztehelyett.

 

Az Inkább3JustinBieberlemeztehelyett csoportban azok vannak, amiket zsigerből gyűlöltem. Szorgalmasan végighallgattam mindet, de alig vártam, hogy a delete gomb lesújtson:

Marina & The Diamonds - The Family Jewels (borzalmas sipákoló hang és valami 80-as évek szerű szintizene, ehh)

Band Of Horses - Infinite Arms (hagyjuk meg a bitlisznek, ami a bitliszé, főleg, ha nem tudunk érdekes dallamokat írni)

Caribou - Swim (brrrrr)

Groove Armada - Black Light (na ez miafasz volt?)

The Tallest Man on Earth - The Wild Hunt (szép gitározások lennének, de ez a bobdylan-es hang 2 szám után kikészít, ráadásul egy olyan szép szám sincs a lemezen, mint egy régi)

 

A 2. csoport a Langyosvíz, itt azok vannak, amik első hallásra jól szólnak, én ízlésem, de valahogy mégsem az igazi. Marad a gépemen, de sztm alig fogom hallgatni a jövőben:

Anais Mitchell - Hadestown (elsőre tetszett nagyon, de másodjára már rohadtul nem érdekelt)

Broken Bells - The High Road (szép lenne, főleg a címadó szám, csak az ének annyira semmilyen)

Foals - Total Life Forever (jó ez, szép ez, csak a végére felvágom az ereimet)

Frazey Ford - Obadiah (ezt bírtam eléggé, bár semmi különös az akusztik mezőnyben)

Midlake - The Courage of Others (ez még akár becsúszhat a következő csoportba)

The Black Keys - Brothers (van néhány nagyon erős szám, és néhány nagyon idegesítő, ja és úgy szól, mint a lavórbahugyozás)

The National - High Violet (ettől sztm túl sokat vártam, és ennek is az ének a gyenge pontja)

 

És sajna a Csudijóba alig került valami:

Black Mountain - Wilderness Heart (ez is csak azért, mert imádom a Led Zeppelint, ez meg tökugyanaz, csak épp jól szól)

Angus & Julia Stone - Down The Way (nekem ez tökéletes)

A leglehangolóbb az egészben, hogy tényleg az első percben meg volt a győztes, szóval már elég nehéz kicselezni az ízlésemet.

 

A most meghallgatottaknál még mindig sokkal jobbak az eddigi 2010-esek:

Andreya Triana - Lost Where I Belong

KT Tunstall - Tiger Suit

Sia - We Are Born

Janelle Monae - The ArchAndroid

The Dead Weather - Sea of Coward

Morcheeba - Blood Like Lemonade

Bonobo - Black Sands

Leltár vége

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr622363152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása