Napi WTF

2010.09.19. 13:21

E csodálatos szövegre kattintva hipihopi a mennyországban találhatja magát az embert. Rajt!

Hányszor mondjam, jobban tennéd, ha elhúznál innen nagyon gyorsan

Mondom, gyorsan

Hidd el, kérlek, nem kérnélek, csak mert tudom, hogy ez így nem jól van

Nagyon nem jól van

Hogy mondjam hát el neked, hogy végre megértsd ezt, hogy hidd el, jó lesz

Nagyon jó lesz…

Hidd el, kérlek, hagyj el végre, csak mert látom, hogy ez így nem jól van

Nagyon nem jól van…

Sonia:

Ó, megláttam, nekivágtam, nagyon vártam, elámultam

Kis ártatlan, át is vágtam, megsajnáltam, jól átrágtam

Rögtön láttam, már megbántam, rá is fáztam, úgy megjártam

Megutáltam, már lezártam, igen gyorsan, NAGYON gyorsan…

Refrén

Karcsee:

Úgy szerettem, majd’ megettem, úgy éreztem, ő kell nekem

Tettem-vettem, megszerveztem, nem kérleltem, megszereztem

Szegény szívem elfeledtem, megtehettem, jót kerestem

Minden percem erre tettem, nagy szerelem – az kell nekem!

Refrén

Karcseeee, nagyon nem jól van ez így, én is ezt mondom...

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr682306946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nerám 2010.09.19. 13:51:26

Én subbán láttam és annyira sokkolt, hogy rendesen ezzel álmodtam... ):

kezike · http://gertarauss.blog.hu/ 2010.09.19. 14:10:15

Ojj, nem láttam eddig a subbát, de az vicces, hogy nekik is a wtf jutott eszükbe, erről az egészról...
süti beállítások módosítása