Napi szöveg

2010.08.11. 08:00

Ilyet hogy lehet írni, kedves Bandi? Update: Most vérlázítót mondok: az új Lovasi szövegek sokkal jobbak, mint a régiek, és kész.

Nincsen veszély, csiga, nincsen veszély
Most az ujjam a szemedhez ér
Mindenki fél, csiga, mindenki fél
Hátradőlni csak Istennek ér
Nagy jutalom vagy, egy kis ablakon
Beadott karéj kenyér
Egy csendes ima vagy egy farok, ami a
Meleg puha helyére ér

Szép hely a Boldogság
Úgy oda vitorláznék
Ott napfürdőzik egy szál tangában
Az összes műanyag játék

Harmatos fű, csiga, peterakás, csiga
Menj tovább ezekért
Az úton, csiga, ameddig visz a
Zutolsó csepp csigavér
Az a fényes lepény, az a Nap, te meg én
Tudjuk, az alatt milyen szerény
Az esély arra, hogy egy arra járó
Csak úgy három szót vágjon belém:

Az „én”-t, a „szeretlek”-et
És azt, hogy "téged", lett
Egy sebesült, akiből kiáll, hogy „szer”
Mert látszott rajta, hogy kell
Itt ebben a tóban egy tengeralattjáró
Itt ebben a panellakásban egy nagy Grand Hotel Béke Szálló
Itt állófogadás van, és én tetszem a szép Csipkerózsikának
Itt akkora boldogság van, hogy ide már
Csak műanyag állatok járnak

Nincsen veszély, csiga, nincsen veszély
Most az ujjam a szemedhez ér
Mindenki fél, csiga, mindenki fél
Hátradőlni csak Istennek ér
Az a fényes lepény, az a Nap, te meg én
Tudjuk, az alatt milyen szerény
Az esély arra, hogy egy arra járóba
Pár szót vág egy másik lény:

Az „én”-t, a „szeretlek”-et
És azt, hogy "téged", lett
Egy szív, ami itt úgy üzemel,
Hogy kiáll belőle, hogy „szer”
Plusz ebben a tóban egy tengeralattjáró
Itt ebben a panellakásban egy nagy Grand Hotel Béke Szálló
Itt állófogadás van, és én tetszem a szép Csipkerózsikának
Itt akkora boldogság van,
Hogy ide már csak műanyag játékok járnak
Itt ebben a tájban él egy festő, aki olyan ügyesen festi
A tájat, hogy annak a tájnak aztán olyanná kell lenni,
Amilyen a festmény, ott én vagyok az a fekvő ember,
Aki csigaszemet piszkál, háttérben tó esetleg tenger
Nincsen veszély, csiga, nincsen veszély, csiga

Nincsen veszély, csiga 

Szerző: kezike

5 komment

Címkék: kispál

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr962213897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

busman76 2010.08.11. 22:56:00

nekem meg következő buszon hangulatom van. huszadjára ripíteli a lejáccó... rajta leszek én is, pedig szerintem nem...

busman76 2010.08.11. 22:57:43

nálam a következő buszont ripíteli a lejáccó, immáron huszadjára. rajta leszek én is, pedig szerintem nem is...

busman76 2010.08.11. 22:58:23

mingyá leírom harmadjára is... :) bár akkorra már huszonegy lesz :)

busman76 2010.08.11. 22:59:44

van velem egy állat...?

busman76 2010.08.11. 23:00:24

haha, mindig második után posztol a blogmotor, mulaccságosan :)
süti beállítások módosítása