Napi kérdés

2010.06.23. 09:55

 

Vass Virágot Vasscsővel vagy Vasslapáttal üthetem azért a metróban lévő idézetért?* 

 

 

 

 

 

 

*Ma felszálltam a Lehel térnél a metróra, hogy megyek hazafele, megint észrevettem Az Idézet, és úgy belemerültem ebbe a borzalomba, hogy 3 megállónál később, a Deákon vettem észre, hogy nem jó irányba megyek...Köszi Virág!:))

Ps. Sajnos magát az idézetet nem találom, de minden metrókocsiban megtekinthető.

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr992103075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása