Napi beismerés

2010.06.08. 16:37

 

Régen, ha nem tudtam aludni, akkor úgy számoltam a bárányokat, hogy ők egy falkában álltak, én meg nem értettem, hogy ezeket így hogyan lehet megszámolni, és főleg ettől hogy lehet aludni, miközbe csak kurvára összezavarodok. Aztán később egy rajzfilmben láttam, hogy ezt úgy kell, hogy a barikák ugrálnak át egy lécen, és akkor könnyű őket egyenként megszámolni. És akkor elszégyelltem magam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr232066026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása