Stárvendégmix 4. - Kóbormix

2010.05.05. 09:32

Egy szó (ami nem egy szó): Bringásfutárzene.

Ez lett Ádám első mixéből. Természetesen saját gyártmány, mondjuk el is vártam:)

Migiri hiphop yóó. Ezen kicsit eltémázgattunk, hogy mi a hiphop meg mi nem, de mondjuk rá, hogy hiphop valahonnan a budapesti bringás szubkultúra mélyéről. Nem az én világom, de megint rá kell jönnöm, hogy engem nem a hiphop ütem idegesít, hanem csakis a reppelés (mondjuk románul igen szórakoztató), mert igenis vannak itt nagyon szép bólogatós számok. Hallga, hallga a 2., 3. szám összemixelését. Nagy karrier lesz még itten, akárki meglássa!:)

A Cinematic Orchestra-ért kézcsók!

A címe nagyon rejtélyes...: Üllői 830.-Kútvölgyi 90. Mix

A tracklista:

  • Parazitii - Dub Free Romania (smoke remix)
  • Cinematic Orchestra - All Things To All Men
  • Red Snapper - I Stole Your Car
  • Rendbenman - pm. Rulez
  • Red Snapper - The Sleepless
  • Parazitii - Payback
  • Takeshi - Passzold
  • AKKezdet Phiai - 5 terem feat. Sena
  • AKKezdet Phiai - Hisz sztori
  • Punnany Massif - Kilépő

UPDATE: Jól megvicceltél te engem, mert a 2. az lett az igazi, csak bírjátok kivárni kedves emberek!

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr291969345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása