Az ötletet loptam, mert beindult az agyam, mikor olvastam. Halálosan ciki számok következnek. Olyanok, amiket nem merek bevallani, de telitorokból üvöltöm vagy érzéssel öngyújtózok rá...         A kutatás során rámömlött kb 1000 szám, szóval fel kellett állítanom bizonyos szabályokat:

- Nem kerül bele olyan, amikor egy híresen gusztustalan előadó véletlenül annyira betalál, hogy azt mindenki elismeri (Toxic) 

- Nem kerül bele olyan, ami ciki volt, de az idő múltával becsúszott a menőbe (Kentancsdisz)

- Nem kerül bele olyan szám, aminek az előadója ma már menő, de a régi számai nagyon cikik (Like a Virgin)

- Nem kerül bele olyan, ami nyál, de mindenki szerint isteni (Don't Dream It's Over-Crowded House)

- Nem kerül bele olyan, ami lehet hogy másnak ciki, de én bármikor bevállalom (Roxette)

- Olyan kerül bele, amit kötelező volt utálni, én készségesen utáltam is, de aztán rá kellett jönnöm, hogy bazi jó.

- Olyan kerül bele, amit jobb körökben (hol van az?) titkolni kell, közbe mégis tudom kívülről, és a szomszéd fingós néni biztos mérges, mikor ordítva énekelem.

Nem nagyon foglalkoztam most a mixeléssel, simán csak időrendbe szedtem. Igazából hatalmas nyálfürdő lett, jó fürdést!

 

"Nem létezik jó művészet, csak jó és rossz szemlélő. Ha valami megérinti az embert, akkor megérinti, nem számít, mennyire régi, közönséges vagy mesterkélt"

Everett True 

Ifákúdenávúd Mix

A tracklista (enyhe sztorizással):

Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart (Ez a Bandits filmnél ütött be teljesen, sírtam a röhögéstől)

Cyndi Lauper - Time After Time (Ez a Romy & Michele-nél, sellőtánc)

Bangles - Eternal Flame (Első kazettám, utolsó száma)

Whitney Houston - One Moment In Time (Vm olimpián sírtam ezen folyton)

Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth (Valahol a Rocktogonban ragadt a fejembe)

Jon Bon Jovi - Blaze Of Glory (Hát ez tökéletes, meg a mellkasszőr is)

Heavy D & The Boyz - Now That We've Found Love (Reppeltem az MTV előtt, meg minden)

Mariah Carey - Vision Of Love (Ez egy kurvajó szám pont)

Amy Grant - Baby Baby (Ezt nagyon ritkán adták, vadászni kellett a klippet, ami szörnyű amúgy)

George Michael-Elton John - Don't Let The Sun Go Down On Me (A Mr Elton John bemondás, ah)

Ace Of Base - Wheel Of Fortune (Na ezt akkor se vallanám be, ha kínoznának. De)

Take That - Back For Good (Ezt nagyon kellett utálni, de titokban nem ment)

Crazy Town - Butterfly (Menő srácoktól behánytam, azt' mégis...)

The Calling - Wherever You Will Go (Hát ez az én számom, pssszt)

Zanzibár - Kék madár (A zenekar, akiken mindig tátott szájjal röhögtünk, mégis énekeltünk)

Christina Aguilera - Beautiful (Ez bjutiful, már mondtam)

Britney Spears - Everytime (Ez is, és ez meglepő)

Alicia Keys - Fallin' (Ez alapszám, kicsit nem is illik ide, mert ezt be lehet vallani)

Auth Csilla-Szolnoki Péter - Féltelek (Na ezt nem szabad bevallani, de annyi esküvőre csináltam már, hogy beragadt)

Sugababes - Hole In The Head (Sugababes jó sajnos)

Jason Mraz - I'm Yours (Ez is esküvős kurvaélet, bemászott a bőröm alá)

The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling (TBEP sztm ciki, de ez a szám megvett a flashmobbal)

 

 

Szerző: kezike

5 komment

Címkék: gertamix

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr531960828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Halvány Görény 2010.05.04. 14:32:59

haj kézi,

8 vagy 10 abba számmal vagyok kicsit így :)

plusz, bár ez csalás:
www.youtube.com/watch?v=RedsDksrzrw

kezike · http://gertarauss.blog.hu/ 2010.05.04. 14:38:53

oh, nálam az abba szimplán tökéletes, semmi ciki nincs benne. egyszer talán majd egy kizárólag abba-mix is jön:))

Halvány Görény 2010.05.04. 14:49:55

oké, tényleg nem ciki, na.
nem is nagyon tudok akkor olyant. talán ez, ezt egyszer (jó, bizonyos véralkoholszint felett) teli szájjal ordítottuk egy diszkóban ahova nem tudom hogy kerültem oda, még régen, amikor még a közösségi élmény megélése helyszíntől függetlenül jó dolog volt. ez ciki?
www.youtube.com/watch?v=Hcv7rMw9zvU

kezike · http://gertarauss.blog.hu/ 2010.05.04. 14:51:58

atyaisten. na igen. ez a listába való. ezt nem szabad bevallani:))

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.05.17. 19:22:48

@Halvány Görény: Atyaisten.... :I
Inkább az eredetit, olaszul. Esetleg az Azzurro, amit a gyűlölt olasz válogatott tagjai édibédin el is énekeltek:

www.youtube.com/watch?v=pF0lH9Ay-gg
süti beállítások módosítása