Stárvendégmix 2. - Anyumix

2010.05.02. 13:12

A mostani stárvendégmixet tapasztalt dj lédi válogatta, Dj Anyukám, és én pakoltam össze. Széplassú, szövegcentrikus, kissé múltba révedős. Van benne egy enyhe (erős) Leonard Cohen mánia, ezt ismerjük:) Talán a Koncz Zsuzsa kivételével minden bevállalnék én is. Az is tökjó szám lenne, de az a gitárhős ott benne, (meg a leeeristván, meg a robotdobos), ojj.

A Don't Stop Me Now őrületemet láthatóan a génekkel kaptam, szóval most már bocsánatot sem kell kérnem miatta:)

Hejj, anyám napja van ma, tehát ez akkor most egy modern köszöntés!

Anyumix                                                 És tánc!

Ez a kamukarácsony évben készült, mikor mindenkinek direkt szörnyű ajándékokat túrtam. Hosszas keresgélés után bukkantam rá e csudálatos hajléktalaasszony style ruhára. Anyu feszített volna benne egész este, de rohadtul szúrt und büdös is volt:))

A tracklista:

Playing For Change : Stand By Me

Lennon : Imagine

Máté Péter : Hazám

Zorán : Volt egy tánc

Koncz Zsuzsa : A Kárpáthyék lánya

Kaszás Attila és Ruzsa Magdi : Fényév távolság

Ando Drom : Zöld az erdő

Oláh Ibolya : Magyarország

Kiss Tibor és a Csík zenekar : Most múlik pontosan

Berki Tamás : Georgia On My Mind

Bergendy : A jelszó : LOVE

Leonard Cohen : Dance Me to the End of Love

Leonard Cohen : Ain`t No Cure For Love

Leonard Cohen : The Future

Queen : Don’t Stop Me Now

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása