Napi sorozat

2009.12.26. 09:59

Mindenhol 10/10-es, mindenhol egekig magasztalják, de én csak tologattam folyton, mert mit érdekelnek engem vastagnyakú kommandósok, akik betörnek minden ajtót, meg lövöldöznek, meg húú de kemények...Aztán a 7 évadot úgy nyomtam le, mint egy hosszú filmet, teljesen beszippantott.

Mert nem a lövöldözés a lényeg, nem a kommandózás, hanem az a folyamat, ahogy az ember csinál vm simlit (mondjuk itt a pilot utolsó percében lévő dolgot nem nevezném simlinek, inkább az egyik legdurvább pilot befejezés ever) és utána egyik kakiból a másikba lépked, míg szép lassan úgy elönti a szar, hogy még a kopasz fejebúbja se kandikál ki belőle.

Az utolsó 3 évadot már tényleg egyhúzásra nyomtam, és félszemmel olvastam, hogy valami nagyon jó befejezés lesz, de azért erre nem számítottam. Néztem csak ki a fejemből:

Az ember megkapja a büntetését a sok mocsokság után, amit elkövetett. Elveszít mindenkit, kap egy félreszabott, ronda szürke öltönyt és beültetik egy kockairodába. Azt az embert, aki 15 éven keresztül megállás nékül rohangált az utcákon, és csak ez éltette. Valszeg még a börtön is jobban feküdne neki, mert ő a SURVIVOR, aki tuti ott is kiagresszorkodott volna magának vm főnök szerepet.

Nagyon kiváncsi voltam, hogy mit szólnak a befejezéshez a kommentek, mert azt gondoltam, hogy Vic Mackey a keménységével (ezen 5 percig hangosan röhögtem, és folyamatosan visszatekergettem), a túlélőösztönével hős lehet a pasik szemében és sokan minden görény tette alól felmentenék. De nem, azért az ölés meg a kínzás meg a rabolás csak jelent valamit, alig van néhány komment a befejezés után, amiben felmentést kiáltanak.

Ennyire többdimenziósan megírt szerepeket azért ritkán látni, a legutáltabb szereplőt (mondjuk Mara meg a debil Shane természetesen) is képesek voltak megértetni és még a legszeretetreméltóbb fazonok is néha ocsmány dolgokat művelnek. Nincsenek jók meg rosszak, emberek vannak, akik néha jól, néha meg rosszul döntenek, és ez fura, mert a tévé ennél egyszerűbb szokott lenni. És ehhez adottak olyan színészek, hogy ihajj.

A Sons Of Anarchy (az új Sutter sorozat) teljesen gagyi ehhez képest.

Ami nem tetszett annyira, hogy az idő teltével egyre inkább Vic-Shane show lett és a mellékszereplőket teljesen elfelejtették, a 13 részes évadok miatt erre nem maradt idő. Ja meg, hogy FX sorozat lévén nem volt benne káromkodás, az hiányzott.

A legjobb a Glenn Close-os 4. évad volt, akit én nem is kedvelek annyira, de ez a szerep tökéletes volt neki, a legkeményebb az 5. évad vége, a legtökéletesebb meg a lezárás.

Ha valakitől még egyszer meghallom, hogy sorozatot nézni ciki, akkor ráküldöm Vic Mackey-t egy rezsóval.

Na és most baromira be kell pótolni a lemaradást a dolgozásban, amit a Shield okozott:))

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása