Napi film

2009.12.16. 16:32

Precious

Földbedöngölős, nagyon kemény, és még az utolsó jelenet sem ad feloldozást, pedig az reményteli akart lenni. Nem tudom ki ez a Máunika, de minden díjat odaadni neki!! Majd összeszartam magam, annyira féltem tőle.

Egyes számú bizonyítékként benyújtom az egyik első jelenetét:

A kedves anyuka beszélget a lányával.

 

És nem érted végig hogyan tud valaki ennyire gonosz lenni, de a végén ez a jelenet szolgálna valamiféle magyarázattal. Ez már spoileres:

Most vallja be ki ismerte meg elsőre a szociális munkást, se smink, se cicoma, sőt még egy kis bajuszka is...Én csak akkor kezdtem sejteni valamit, hogy ez a szürke kisegér egyenlő a konstans pucsító, nyögdécselő ribunszié Karéj Marival, mikor meghallottam a pöszeségét. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása