Na szóval csináltam néhány napja egy gertamixet, de valahogy nem voltam biztos benne, így nem posztoltam. Mindenféle zenék voltak benne, azok közül, amiket most hallgatok, az eleje+vége nagy bevadulás lett, de a többi a szökásos, széplassú aranyosságok. És igazam lett, hogy nem posztoltam, mert akárhányszor hallgattam az utcán, azt vettem észre, hogy meghallgatom az első két számot, aztán tekerek rögvest a végére, az utolsó kettőhöz. Közbe meg egyre másra jutottak eszembe az ezekhez tartozó számok. Így ma megcsináltam, amit meg kellett, és nagyon meg vagyok elégedve. Igazán és feltétel nélkül kedvelem ezt a fajta soul-os, rockabilly-s, tapsikolós zenét. A lényeg a válogatásban van, mert a mixeléssel szinte semmit nem kellett foglalkozni, ezek a számok összetartoznak és kész. 

Sometimes I Go Out By Myself Mix

Imelda May - Mayhem

Amber Riley & Naya Rivera - River Deep Mountain High

The Marvelettes - Too Many Fish In The Sea

Crystal Bowersox - Saved

Imelda May - Pulling The Rug

KT Tunstall - Hold On

Mark Ronson & Amy Winehouse - Valerie

Cee Loo Green - Fuck You

Janelle Monae - Faster

Ike & Tina Turner - Sweet Rhode Island Red

Eddie Holland - Leaving Here

Kovács Kati - El ne hagyd magad

Julie Driscoll - Break It Up

Janis Joplin - Move Over

KT Tunstall - Madame Trudeaux

Fallulah - Only Human

Duffy - Mercy

Ike & Tina Turner - I Heard It Through The Grapevine

Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough

Duffy - Syrup & Honey

Szerző: kezike

Szólj hozzá!

Címkék: gertamix

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr252924068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása