Elkezdtem összeszedni szokás szerint, hogy mik pörögnek mostanában, aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy a ruzsaszín, haboscsókos cukiság ömlik rám a lemezjátszóból. Egy idő után meg már ki sem láttam belőle, így a felét - gyakorlatilag azokat, amikkel kezdtem - ki kellett hajítanom, mert a cukifaktoruk nem volt elég magas. Ezek majd jönnek valamikor máskor. Tehát lollipop a szájba, moncsicsi az ágyba, rajt:

The Color Of Our Planet Mix

The Moldy Peaches - Anyone Else But You: Az ultimate cukifilm (Juno) gigaslágere.

Loopa Scava Meets Cayetano - Bel Epoque: Imádom azt ahogy mondja, hogy POKKK.

DobaCaracol - Étrange: Életem legjobb munkanapján, masszív plazma-jutyubolás közben bukkant fel ez a szám, azóta is kedvenc.

The Bird And The Bird - La La La: Tökéletes címválasztás...

Ayo - And It's Supposed To Be Love: Hát én ezt csakis úgy értem, hogy szopózótt láv, és kizárólag a világ legrondább városa Podgorica jut eszembe róla.

Nancy Danino - Reality: A Házibuli - sok kortársammal ellentétben - nekem nem alapélményem, viszont ez igen, és itt csináltak belőle egy nagyoncukiságot.

Emiliana Torrini - Sunnyroad: Ha valaki ért a cukisághoz, akkor az ET, ráadásul vicces, hogy a szövegekben néha metál elemek vannak:

I never married 
Never had those kids 
I loved too many 
Now heaven's closed its gates. 
I know I'm bad 
To jump on you like this 
Some things don't change 
My middle name's still 'Risk'

Angus & Julia Stone - Walk It Off: Az egyik kedvenc tavalyi lemezemről minden szám cuki, de ez a közepe miatt, egy kicsit több is.

Iron&Wine - Tree By The River: Cukiság egy legányolt, hajléktalan forma embertől? Létezik.

Alexi Murdoch -  Song For You: A legalulértékeltebb film és lemez ever. Nagyon nehéz volt róla választani.

Moriarty - Jimmy: Ez is annak a bizonyos munkanapnak az eredménye. Cuki nap volt. Indulhatna a leghülyébb szöveg versenyben, az tuti.

Laura Marling - Hope In The Air: Lehet, hogy nem tartozik a cukik közé, de most nem tudtam kihagyni.

The Postal Service - Such Great Heights (Iron&Wine cover): Már az eredetit is imádtam, ez meg eléggé betalált. Betalált egészen a Garden State Soundtrackbe.

Mademoiselle K - Plus Le Coeur a Ca: Vajon a cukiság mért egyenlő a fejünkben a franciasággal? Még egy ilyen vadállatot is mint a Ká képes vagyok betenni a cukilist-be, mert franciául van.

Yael Naim - Shelcha: Viszont a héberről eddig nem jutott eszembe, hogy cuki vóna...

Zita Swoon - Je Range: A belga kvimbi.

The Beatles - I Me Mine: Próbáltam kitörölni a refrént, mert a verz az ami cuki, de nem ment szorri.

Mélanie Pain - Peut Etre Pas: Sokszor mondtam már ezt a lemezt, a cukiság alfája és omegája.

Soko - I'll Kill Her: Volt egy időszak, amikor 10-12x bírtam meghallgatni ezt a számot egymás után. A born in Japan sor a kedvencem.

Regina Spektor - Blue Lips: Ezt a számot annyira szeretem, hogy elhomályosítja az agyamat, nem tudok mit írni róla.

Nelly Furtado - Try: Régi jóság. Azt' azóta mi lett belőle, megaboaaa.

Michael Cera, Ellen Page - Anyone Else But You: A szép keretes szerkezet okán.

Szerző: kezike

Szólj hozzá!

Címkék: gertamix

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr882635391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása