Elfogadom a kihívást, felveszem a kesztyűt, beszállok a ringbe. Vagy bármi más okos, sportos kifejezés...Induljunk ki abból, hogy én utálom a hiphopot. Aztán ragadjunk le ott, hogy néha meg nagyon nem. Hosszas mixhallgatás, meg gondolkodás után oda jutottam, hogy ne ordítozzanak velem fekák, ne beszéljenek magyarul, ne legyen óckul és lehetőleg énekeljen benne vk. Ha ezek teljesülnek, akkor még akár szerethetem is a hiphopot. Az ütem, ami érdekelhet, a többi nem. Tudom, tudom belekerült egy csomó más is, amiért egy lecsúszott gatyás rímekbe szedve küldene el a jó édes nénikémbe, de nem érdekel. Egy idő után már csak az volt érdekes számomra, hogy az agyamban egy bizonyos szám után mi következik. Nehéz ilyen zenét mixolni, így aztán nem is törődtem vele túlzottan.

Erre a fellépőlistára azt mondani, hogy hiphop igen vicces...Szóval vissza is szívok mindent, amit fent írtam, nem megy nekem a migirihiphapjóóó. Gertamix, azt csókolom.

Bankrupt Emotionally Mix

A tracklista:

The XX - Intro

Bonobo - Kong

Roisin Murphy - Sinking Feeling (Hasznosi Zsarolás Remix)

Duptribe - SOS

Feist - Mushaboom (Postal Service Remix)

Belleruche - Northern Girls

Gelka - Angry Eyes

Sena - Hey

Audrey Rapburn - God In My Pocket

Massive Attack - Inertia Creeps

Portishead - Silence

The Knife - Heartbeats

Peaches - I U She

Bonobo - Silver

Madonna - Secret

Moloko - Bankrupt Emotionally

Lauryn Hill - Ex-Factor

Ms Dynamite - Father

Virgács - De szeretnék

Mitsoura - Me Na Szom

Szerző: kezike

Szólj hozzá!

Címkék: gertamix

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr942054569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása