Mondom én, hogy Ádi jól megviccelt engem azzal a migiri hiphappal. Ami nagyon szép volt, de - amint már mondtam - nem az én világom. Viszont a mostani!!! Kezdjük az első számmal, IMHO ez az egyik legjobb remix, ami valaha készült a világon...Aztán csak jönnek, jönnek egymás után. A Röyksopp remix adott egy kis kutatási munkát úgy 2-3 órára...Nem, a megoldást nem találtam meg. Szóval help me!!! Aki rájön, hogy ki buherálta meg az 5. számot, kap egy csokit!!! Többet nem is spoilerezek, hallgassátok és ugráljatok az ágyon. A kép csudálatos...köszönjük.

Punci Allstars Mix

A tracklista:

1. Florence and the Machine - You've Got the Love (XX remix)
2. The Knife - Pass this on
3. Junkie XL - More
4. Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (A-Trak Remix)
5. Röyksopp - Tricky Tricky (remix)
6. Roisin Murphy - Off and On
7. The Prodigy - Hot Ride
8. Miss Kittin - Kittin is High
9. Junkie XL - Cities in Dust
10. The Golden Filter - Solid Gold
11. La Roux - Quicksand (Boy 8-bit remix)
12. Varga Zsuzsa - Infected (remix)
13. Feist - My Moon My Man (Boys Noize remix)
14. The Cas!o Samples - When I Was Only Five
15. Röyksopp - What Else Is There

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr851973627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása