Stárvendégmix 8. - Libormix

2010.05.12. 09:30

A profi is beköszönt:)

Ez a mix úgy gondolom elég erősen kezdődik, utána kicsit feljavul, majd eszetlen fantörpikus lesz...Legalábbis én így éreztem a négyeshatoson. A Portisheadnél a megállóban közel jött hozzám egy néni, de nem fogtam fel, csak később vettem észre, hogy már két kézzel kalimpálva integet, hogy mér nem válaszolok a kérdésére. Levettem a fülhallgatót, elnézést kértem, vázoltam neki, hogy kissé elvesztem az előbb, majd berúgtam őt irányba.

Az milyen vicces, hogy a tegnapi mixben is benne volt a LCD Soundsystem - I Can Change, meg a maiban is, így készül a sláger kéremszépen...

Tessék járni DJ Libor bulikba, ott mindezt megkapjátok hatványozottan!

I See You Shine In Your Way Mix

A tracklista:

Kasabian - Fast Fuse
Julian Casablancas - River of Brakelights
The Dandy Warhols - Primary (The Cure cover)
Vampire Weekend - Giving up the Gun
Ash - Arcadia
The White Stripes - My Doorbell
The Dead Weather - 3 birds
Portishead - Chase the Tear
The Apples in Stereo - C.P.U.
Delphic - Halcyon
Hot Chip - Take it in
LCD Soundsystem - I can Change
The Ting Tings - Standing in the way of control (Gossip cover)

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr91989641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása