Szolgálati közlemény: Mixkészítési hajlammal a ittamixem@gmail.com-on tessék jelentkezni!

 

Ezt is nagyon vártam már a szomorkás-akusztikusos zenék szagértőjétől:) Szomorkás-akusztikusnak is lehet hívni, meg úgy is, ahogy Vani tette a felhívásában:

Mutassatok szomorú / buzis / gitáros számokat!

Szerencsére nem hagyta magát eltéríteni a sok, okos hozzászóló által, még az én Damien Rice cselemet se vette be! (És én már különben is mutattam szomorú, buzis, gitáros számokat) Egyáltalán minek ebben segítség? Ami szép szám és Vaninna nem hallgatja, az nem is létezik...

Kicsit spoilerezek: Természetesen Laura Marlinggal kezdődik (tudtam!!!:), van benne Mumford, Emiliana nagyon régi szám, Kate Nash (meglepődtem), és az ember, aki azért született meg, hogy én minden héten újra és újra beleszeressek, Nick Drake.

Szóval jöjjön ez a nagyon fincsi válogatás, aminél - teljesen egyetértek - tökfelesleges a mixelés meg buherálás, szóljanak a számok önmagukért.

A végére összeáll Mix

A tracklista:

laura marling - it's only my opinion

hope sandoval & the warm inventions - trouble

nick drake - things behind the sun

emiliana torrini - to be free

florence + the machine - my boy build coffins

grizzly bear - while you wait for the others

basia bulat - sugar and spice

the decemberists - sleepless

kate nash - don't you want to share the guilt

phoebe killdeer and the short straws - he's late

mumford and sons - thistle & weeds

bowerbirds - ghost life

beach house - lover of mine

norbert kristof - learning to fly

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr681983451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása