Gertamix 15. - What Do You Do

2010.05.06. 13:09

A jubilelólinóleum alkalmából szívügyemmel, a 90-es évek elejének rakkenrolljával kezdtem foglalkozni. Azt mondják grunge-nak kell hívni, de én a ún. grunge zenekarokba még soha semmi közöset nem fedeztem fel, szóval ezt szkippelem. Mégis mi a közös a Nirvana-ban és a Pearl Jam-ben, azon kívül, hogy mindkettőt imádom? Semmi. A közös az alábbi számokban, hogy mind kb. a 90-es évek elejéről való, és mindegyikre kurvajól lehet ugrálni, hajat lobogtatni és léggitározni.

13-15 éves voltam akkoriban, amikor ezek készültek, és nem nagyon vágtam, hogy vm igazán naccerűnek vagyok a tanúja, még ha csak a szobámból is...Akárhogy is fikázzák az okosok ezt a korszakot, sztm ez is oda fog kerülni 1967 meg 1979 mellé, csak nem telt még el annyi idő, hogy igazán menő legyen. Nálam már menő, és az egyik kedvenc válogatásom:

What Do You Do With The Revolution Mix

A tracklista:

Pixies - Where Is My Mind?

Weezer - Say It Ain't So

Elastica - Connection

PJ Harvey - Long Snake Moan

Nirvana - Stay Away

L7 - Wargasm

Bikini Kill - Rebel Girl

Hole - Rock Star

Breeders - Cannonball

L7 - Shove

The Vaselines - Son Of A Gun

Throwing Muses - Tar Kissers

Echobelly - I Can't Imagine The World Without Me

Meat Puppets - Violet Eyes

The Smasing Pumpkins - Siva

Pearl Jam - Porch (Acoustic)

Nirvana - You Know You're Right

Hole - You Know Your're Right

Pearl Jam - In My Tree

The Smashing Pumpkins - Drown

Szerző: kezike

Szólj hozzá!

Címkék: gertamix

A bejegyzés trackback címe:

https://gertarauss.blog.hu/api/trackback/id/tr481976221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása