Napizene 348.

2010.03.30. 08:40

Van 5 intró, és mind kurvajó:) 

Azért kedves rajongók tessék vigyázni a 30 feletti nénikre is, nagyon rugdalózni nem kell:)

És ezt meg mintha én mondanám (Clusterről lopva):

Kooks, Wombats, Arctic Monkeys, Maximo Park, Kasabian, Hives, Kaiser Chiefs, Block Party, ezeket és még több ugyanilyet sorol fel a last.fm a Subways-hez hasonló zenekarokként. Na most nyilván nem szükséges részletezni, mennyivel kúlabb egy trió minden másnál, ami nem trió, azt meg pláne, hogy mennyivel kúlabb egy trió, ahol egy szőke csaj basszusozik, minden olyan triónál, ahol nem egy szőke csaj basszusozik. Én nem is nagyon tudtam soha megkülönböztetni egymástól ezeket a zenekarokat, amikhez állítólag hasonlít, talán az egyikben van néger, a másikban meg nincs alapokon, a zene egyedül az Arctic Monkeys-nál játszott szerepet; a Subways viszont nekem valahogy nagyon is pofátlanul, egyszerűen, stilizált gyökérséggel és túlspilázással tök jó. Itt nincsenek túlbonyolítva a dolgok (a 'Rock'n'Roll Queen'-nél primkóbb négysoros szöveget rég hallottam, és mégis jó), itt nincs nagyon semmi meglepetés, hogy akkor most hogy is megy tovább a téma (nyilván Am-ra vagy G-re, mire másra), itt igazából nincs 'meglepetés', ahogy mondjuk a többiben sem; de ahogy a többi nekem fáradt és lagymatag és kimódolt és mindenféle, a Subways-ben érzek energiát, valahogy úgy, ahogy mondjuk a The Kills-ben is vagy a Dead Weatherben, függetlenül attól, ezek most hasonlítanak-e egymásra vagy nem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása